وبلاگ تفریحی یکی دوتا

وبلاگ تفریحی یکی دوتا

یکی از یکی دوتایی ها که دوتا یکی دوتا می آفرینه با یکی دوتا باش تا یکی دوتا هم با تو باشه فقط یکی دوتا
وبلاگ تفریحی یکی دوتا

وبلاگ تفریحی یکی دوتا

یکی از یکی دوتایی ها که دوتا یکی دوتا می آفرینه با یکی دوتا باش تا یکی دوتا هم با تو باشه فقط یکی دوتا

طنز؛ حضور گوسفندی در شبکه های اجتماعی

مجله خط خطی: این روزها با تغییرات شرایط آب و هوایی و کم شدن چراگاه ها و مراتع، گوسفندان جاه طلب و خوشگذران که نگران وضع چرای خود هستند، به فکر ازدواج با گوسفندان نژاد مرینوس و در نتیجه مهاجرت به اروپا و نیوزلند و استرالیا هستند.
ادامه‌ مطلب 

  

به گزارش اجتماعی خبرگزاری بزنا، گوسفندهای مناطق مختلف در سودای چرا کردن و خوردن عین گاو، به دنبال تور کردن گوسفندان نیوزلندی، ساعت ها در شبکه اجتماعی گوسفندی به مخ زدن و بع کردن می پردازند. 

یکی از گوسفندان دشت مغان که اکنون در حومه آوکلند نیوزلند مشغول نشخوار است، به این خبرگزاری گفت بع بع! او در ادامه در ادمه اضافه کرد: «اینجا همه چیز سبز و خرم است. مراتع سرسبز و پر از علوفه، هیچ دغدغه ای برای من نگذاشته است. جک، شوهرم یک گوسفند مرینوسی اصیله، اون منو درک می کنه. البته من توی ایران خواستگارای زیادی داشتم! یک گوسفند دورگه رومانوف سُمشو کرده بود توی یه نعل که باهام ازدواج کنه، از اون ور یه گوسفند افشار، پاشنه طویله رو از جا کنده بود ولی من خوشحالم که با جک ازدواج کردم و اومدم نیوزلند.»


بع کردن در شبکه های اجتماعی، از شیوه های رایجگوسفندان برای ارتباط با یکدیگر است. سفیدبرفی یکی دیگر از گوسفندانی است که به اروپا رفته و اکنون در مراتع آلمان با همسرش که یک گوسفند ماده آلمانی است، زندگی می کند.

سفیدبرفی به خبرنگار بزنا گفت بع بع. او در ادامه گفت: «من مرینا رو در شیپ بوک پیدا کردم، با اون بدن کشیده و پشم های کوتاه و آراسته، واقعا ازش خوشم اومد. هر دفعه که می نوشت بع، منم بع بع می کردم. بعدش هم در مسنجر شروع کردیم به بع بع خصوصی و کم کم از هم خوشمون اومد. 

اون معتقده ایرانی ها به گوسفند خیلی اهمیت می دهند. در هر مراسمی گوسفند پای ثابت آن است و به قول معروف عین مرغ عزا و عروسیه! مرینا می گوید در هیچ فرهنگی اینقدر علاقه به صورت و بناگوش و چشم و دل و جگر و پر و پاچه گوسفندان نیست و من واقعا خوشحالم که با سفیدبرفی ازدواج کرده ام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.