وبلاگ تفریحی یکی دوتا

وبلاگ تفریحی یکی دوتا

یکی از یکی دوتایی ها که دوتا یکی دوتا می آفرینه با یکی دوتا باش تا یکی دوتا هم با تو باشه فقط یکی دوتا
وبلاگ تفریحی یکی دوتا

وبلاگ تفریحی یکی دوتا

یکی از یکی دوتایی ها که دوتا یکی دوتا می آفرینه با یکی دوتا باش تا یکی دوتا هم با تو باشه فقط یکی دوتا

برنامه قدرتمند ضد جاسوسی Anti Spy Mobile

برنامه قدرتمند ضد جاسوسی Anti Spy Mobile

نسخه کامل و PRO نرم افزار

پای جاسوس افزارها بعد از کامپیوتر به گوشی های هوشمند کشیده شده است و وجود این بدافزارها سبب ایجاد نگرانی در بین کاربران شده است به طوری که کاربران به دنبال نرم افزاری برای جلوگیری از فعالیت این بدافزارها در گوشی خود هستند. توسعه دهنده نرم افزاری antispymobile.com اقدام به منتشر کردن برنامه ای قدرتمند با نام Anti Spy Mobile برای جلوگیری از فعالیت اسپای وارها در گوشی کرده است تا کاربران دیگر نگرانی از بابت این موضوع نداشته باشند.

Anti-Spy-Mobile

دانلود در ادامه مطلب 

  

ویژگی ها:

در حالی که پای بدافزارهایی نظیر اسپای وارها (جاسوس افزارها) به گوشی باز شده است، نگرانی کاربران از این موضوع بسیار نگران شده اند. جاسوس افزارها، همانطور که از نامشان نیز پیداست، دقیقا مشابه یک جاسوس عمل می کنند و با ورود به گوشی کاربران می توانند اطلاعاتی از گوشی آنها را به سرقت برده و برای شخصی که آن را ساخته است، ارسال کنند. این اطلاعات می توانند برخی از مواقع بسیار مهم و حیاتی باشند و دسترسی شخصی دیگر به آنها سبب بروز مشکلاتی شود!

نرم افزار Anti Spy Mobile PRO به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین ضداسپای وار های اندروید شناخته می شود که امکان شناسایی انواع جاسوس افزارهای گوشی را می دهد. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا با اسکن کردن گوشی، تمام جاسوس افزارهایی که در ان وجود دارد را شناسایی و سپس آنها را حذف کنید. نرم افزار Anti Spy Mobile دارای جستوجوگر بسیار سریعی می باشد که این امکان را فراهم می کند تا در کمترین زمان ممکن، انواع جاسوس افزارهای گوشی را شناسایی کنید.

همانطور که می دانید به صورت روزانه، اسپای وارهای جدیدی ارائه می شوند که بدون شک در آنها راهی برای دور زدن برنامه ضد اسپای وجود دارد؛ اما اصلا لازم نیست نگرانی از بابت این موضوع داشته باشید. چرا که نرم افزار Anti Spy Mobile می تواند با دریافت آپدیت های جدید این برنامه های جاسوسی جدید را شناسایی کرده و آنها را حذف نماید.

نکته: اگر نسخه رایگان این برنامه را نصب کرده اید، ابتدا حتما آن را حذف کرده و سپس اقدام به نصب نسخه PRO (نسخه فعلی) بنمایید. نسخه حرفه ای این برنامه دارای امکانات کامل است و دیگر نیازی به نسخه رایگان نخواهید داشت.

پیشنهاد می کنیم که دریافت آپدیت خودکار برنامه Anti Spy Mobile FREE را فعال کنید تا همیشه برنامه قادر به شناسایی اسپای وارهای جدید نیز باشد.

هشدار:

در اینترنت نسخه های مختلفی با نام های مشابه وجود دارد که نصب کردن آنها بر روی گوشی می تواند سبب بروز مشکلاتی شود و یا با گوشی شما سازگاری نداشته باشد. نسخه کامل و حرفه ای برنامه، همین نسخه ای می باشد که در ای پی کی تاپز برایتان اماده کرده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.